A perfect day

Nu ar antligen min dator pa "lagning"! Michelle skulle forsoka fixa den i helgen nar jag ar i London med Elin :)
Kanns bra. Aven om hon skulle fa lov att radera hela harddisken sa gor det inget...bara jag far igen en fungerande dator liksom. Har typ alla bilderna hemma pa den andra datorn anda. Och musik, fimer och program gar ju att ladda hem igen. Sa ingen fara pa taket! Vi haller dock anda tummarna pa att det ska ga anda.

Maste saga att det ar riktigt var vader har nu! minst 6+ varje dag. Idag blaser det dock valdigt mycket...men vad gor det? Jag ska inte klaga. Far hopas pa det inte regnar imorgon bara...for da maste jag kopa ett paraply ;) haha.

Nae, nu blire val att lyfta pa arslet och gora ngt nyttigt...som att ata eller sa.
Ha det
over and out/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0