Family Learning

- Sorry, I just have to ask...are you Swedish?
- Erhm...yes?
- Oh, it's just that I never heard any accent or anything when you've been talking so I thought you were english. But then I heard you talking to your friend the other day and though, om my god! They're talking swedish!
- (nervöst) haha, I hear that alot!

Detta är samma kvinna som trodde att jag var Lewis mamma. Hm, coolt att hon kunde känna igen Svenska iaf. Det är det ingen annan här omkring som kan. Dom tror typ det är ryska eller något.

Ännu mer coolt att verkligen alla här omkring tycker att jag låter engelsk. Vilken snobb jag måste låta som ^^

- May I have a cup of tea please?

Äh, men de där "family learning" lektionerna är faktiskt ganska trevliga. Man börjar finna sin "plats" liksom. Jag och Clarie brukar jobba ihop när det är par grejer. Vilket iof kan bero på att vi är yngst. Dvs hon är 32... men skoj är det iaf! höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0