Revenge of the fallen

Jag far hoppas ni har lite forstaelse pa min fina stavning... min dator har pajat totalt nu och jag kan inte komma in pa den. Sa jag har fatt lana en engelsk laptop, far hoppas att min gar att fixa...maste prata med Michelle.

Iaf nu ar jag tillbaka i England. Och jag maste saga att det ar med blandade kanslor jag gar in pa de sista 5 manderna har. Jag har inte haft hemlangtan forut, inte nagot som stort mig iaf. Men nu, nu nar jag varit hemma den har veckan sa kande jag hur mkt jag har saknat alla dar hemma... det var lite jobbigt faktiskt. Men jag vet att jag har mycket att se fram emot har ocksa, sa det kommer att ga bra anda. Hoppas jag.

Manderna har ju en tendens att ga fort har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0