Roadtrip to Nottingham

Åkte tidigt imorse med Elin till Nottingham.
Var riktigt trevligt faktiskt :) kikade igenom några butiker innan vi mötte upp Elins vän Michelle och en ny bekantskap vid namn Viktoria. Vi hade det skoj och kom bra överens, vilket kändes väldigt bra. Så vi ska ses sen igen. Antgaligen ska vi mötas upp i London i slutet av månaden. Nice!

Handlade som vanligt på mig en massa saker. Orkar inte ta bilder på det nu så det får komma imorgon. Men det blev en hel del...som vanligt när man är i Nottingham. Älskar shoppingen där!

Nej nu ska jag kurera mig. Har dragit på mig en förkylning som bröt ut ordentligt idag. Heja! Så nu blir det sängen och film. Gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0