The main thing

Tiden går så sjukt fort att man nästan blir snurrig.
5 dagar kvar sedan är det bara att tuta och köra.
Jag går all in för att göra stan (eller vad det nu blir) med mina brudar under den tiden.
Laddar upp för en vecka av festligheter och trevligt umgänge.
Får till och med finbesök från Linköping! En trevlig dam som vill se hur man röjer i lilla Falun ;)
Någon som är sugen på att visa hur man gör?
Tove, ska vi ta på oss det ansvaret?
Jag är laddad i alla fall. Har laddat upp i två veckor redan.
Jag är förkyld, men det stoppar mig inte.
Det enda som skulle stoppa mig nu vore om planet kraschar någonstans över Atlanten, jävla oflyt i så fall må jag säga!

Ska avklara "the week from hell" bara så blir det prima. men allt går ju bra när man får extra betalt!

So long!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha, så sant så! Allt går med extra betalt ^^

2010-02-08 @ 19:37:43
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: Linda

ååååååååååååh vad kul det ska bli =)

2010-02-08 @ 21:44:47
Postat av: Viktoria

Nja min cheesecake blev inte jättebra men den gick att svälja ^^

2010-02-09 @ 10:17:41
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0