And the winner is...

Tänkte att jag lika gärna kunde ta en liten tupplur under den tiden jag inte har några barn idag eftersom eftermiddagen antagligen kommer att blir ansträngande. Den lilla tuppluren blev ca 2 timmar. Grymt skönt! Känner mig för en gångs skull lite utvilad faktiskt.

Vaknade dock inte till väckarklockan utan av att mamma ringde!
Tyckte att det var lite fel signal på telefonen. Haha.
Självklart ringde hon frst och främst för att fråga varför internet där hemma inte funkar (vilket kanske kan vara liiiiite svårt för mig att veta här borta i England liksom?). Får väl hoppas att det löser sig.
Ska kolla om man kan boka flyg hem imorgon också så att man har det avklarat.

Massa babbel nu, meeeeen ha en trevlig dag! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0