Awesome!

Dagen har gått åt till att simma, skriva mejl, äta världens middag och sedan spela kort och dricka ne massa champagne och vin. Jag gillar söndagarna här borta! Haha

Nej men seriöst, gick upp vid 10-tiden och åt frukost med familjen. Lewis tryckte i sig 6 croissonter (vad fan heter det? Franskt grejs iaf) med nutella, well done för en fyraåring om man säger så! haha.
Sedan bar det av till badhuset. Det ligget i Eye. Har ett feting gym, och verkar vara väldigt exklusivt! Men det var nice att röra lite på sig måste jag säga!

Sedan har eftermiddagen gått åt till att äta en sunday roast med Penny och Dave, samt att Dave's barn James och Annalise var här. Det har gått runt snuskiga skämt, champagne, mer skämt och vin (öl för grabbarna grus) hela kvällen. Samt att vi har spelat "Shithead" vilket är ungefär likadant som "vändtia", så jag måste säga att det gick väldigt bra ;) hihi.

Så nu känner man sig smått berusad, vilket gör att jag tänker på engelska och skriver på svengelska och lär ändra hela tiden. Haha!

Hm, eftersom jag nu fått reda på att folk som vill bli au pairer läser denna blogg också ;) (eller ja, åtminstone vill bli min efterträdare) så lär jag ju skriva ut att om ni någon gång kommer till England för att jobba som Au Pair så lär ni bereda er på mycket alkohol. För seriöst, det dricks kopiöst med vin här borta! De första veckorna jag var här (eftersom det var sommar) så dracks det MINST ett glas vin per kväll (eller dylikt) i två veckors tid. Så det är lika bra att börja vänja sig!

Det får räcka för idag. Tror jag, man vet ju aldrig. Hörs sedan!!

G'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0