Basshunter i Celebrity Big Brother!

Satt precis nere i soffan med Lucy och tittade på Celebrity Big Brother UK som hade sin säsongspremiär idag.

Detta är sista gången serien kommer att produceras i England så antagligen kommer hysterin bli stor över programet.


Några av deltagarna är följande:
  • Sthephen Baldwin, en av Baldwin bröderna från Hollywood. (man känner nog mest igen hans äldre bror, Alec)
  • Heidi Fleiss, en känd prostituerad som blev gripen i L.A för ett par år sedan.
  • Alex Reid som för tillfället dejtar Katie Price aka Jordan
  • Vinnie Jones, en av mina favoriter! Kan ses i bla Eurotrip (en av mina favorit filmer)

Och sedan, till min förvåning....ja, jag höll nästan på att ramla ur soffan, så förvånad blev jag....så kommer Jonas "Basshunter" Altberg och ska delta :O

(bild från revealmusic.com)

Jag är inte direkt något "Basshunter"-fan men jag måste säga att han såg otroligt bra ut i smoking.
Och han är lätt den snyggaste i huset, bland både män och kvinnor, konstigt nog.

 

Så vad tror ni, kommer "Basshunter", the Swede klara sig bra i "the house of hell"?


Läs artikel här!


Kommentarer
Postat av: tobias

Vinnie Jones kommer äga! hahha så jävla skön!

2010-01-04 @ 00:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0