Come dine with me

Blev bjuden på middag tvärs över gatan hos grannarna idag.
Det var riktigt trevligt faktiskt. Glodde på fotboll (Westham U - Arsenal) vilket var rätt kul, var ett tag sedan nu. Dave och Penny var lika trevliga som vanligt. Pojkarna var osociala och spelade DS, vilket var skönt! Haha.

Middagen bestod av "Roast Dinner" vilket för en gångs skull var otroligt gott! Och så trevlig efterätt av någon slags bakelser som innehöll grädda och hade en yta täckt av choklad (Y)

Och eftersom min kamera legat på laddning idag kände jag att det var dags att använda camen. Jag menar... nån gång måste man väl använda den?


Strike a pose! Förbannat vad tjusigt.
Outfit:
Grått linne från Gina
Vit bolero (?) från DAY by Birger et Mikkelsen (tydligen fancy märke?)
Glansleggings från Primark
Armband från River Island

Jag är lite fyrkantig, jag vet.

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

du är ju sjukt söt! (: oj då kommer du få fullt upp i veckan alltså, men som sagt, bra att du kommer få extra pengar ;) i veckan vet jag inte riktigt vad som händer än, jag måste typ ringa runt och tigga om jobb. det är riktigt dåligt med jobb inom vården just nu

2010-01-03 @ 22:32:31
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0