Exhausted

Så trött som jag är nu har jag inte varit på mycket, mycket länge.
Det tär på krafterna att ta hand om fyra barn på eftermiddagarna, göra hushållssysslor på förmiddagarna och bli väckt klockan 5 två mornar i rad av skrikande ungar. Att jag somnar sent varje kväll gör ju inte saken bättre precis.

Typ såhär snygg var jag idag när jag färgade håret förresten. Och nej, jag är inte naken i köket (även om det nu ser så ut).

Färgen blev för övrigt sedan efter ursköljning gyllen/honungsblond. Meeen, det byter väl snart tillbaka till det vanliga ultra blonda hårsvallet igen av sig själv. Det är fasen nått fel på mitt hår. Ska nog testa och färga det brunt, bara för att se om det håller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0