Hoop hoop

Ser en naken Alex Reid som blir sprayad med fake-tan av Basshunter.
Mina ögon blöder! Ungefär så trevlig är det. Eller ja, jag skrattar faktiskt lite grann.... för lite kul är det.

Programmen här borta är rätt annorlunda från hemma måste jag säga. Dom är kul på ett smaklöst sätt. Om jag nu ska låta viktig ^^ Men jag måste faktiskt säga att jag hellre glor på CBB än på PS (paradise hotel) som allav erkar vara låsta framför där hemma. Helt galet.

Hm, nu längtar jag faktiskt lite tills jag kommer hem. Blir till att övningsköra och gå ut och skaka rumpa denna vända som kommer.

Och för den som undrar. Nej jag har inte körkort, jag behöver inte det här borta. Men jag vet att det kommer blir nödvändigt senare, så jag tänker ta det så fort jag kommer hem härifrån. Nu jävlar. Nu ska det bli av. (dvs senare i år....ska vi säga september eller så?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0