irriterande

Är ni sådana som spyr galla över folk när dom gör saker som ni tidigare dissat, tillsammans?
Och mår lite illa när ni ser vissa personer umgås som inte alls borde umgås egentligen?

Det gör jag. Speciellt nu. Speciellt nu när jag inte kan kontrollera någonting eftersom jag befinner mig ett par hundra mil hemifrån. Jag skulle vilja ta en lång välbehövlig fika med Tove och bara snacka en massa skit. Ja, fy fan vad bra det skulle kännas. Få ur sig lite frustration och agressioner, för nu jävlar!

När jag kommer hem en sväng i februari ska jag köra järnet, det behöver jag. Och Tove, jag hoppas du ställer upp på den där fikan.

Jag antar att min irritation och frustration inte har gått förbi obemärkt ^^

"She's nothing like a girl you've ever seen before..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0