Knowledge

Idag har det varit lite speciellt.
Lucy jobbade hemifrån ett par timmar, så hon tog barnen till skolan imorse, vilket för mig betydde att jag inte behövde klä på mig och gå med dem helt enkelt. Grymt skönt. Gick och la mig i sängen igen och sov lite till.

Efter att man sakta men säkert vaknat till så blev det duschdags (en mycket behövlig sådan) och sedan dags för strykning. Det är nu det där speciellt kommer.
Strax efter strykningen så fick jag åka till barnens skola. Jag har nämligen börjat en slags "kurs" där. Den går ut på att jag ska få lära mig hur barnen lär sig saker osv samt att vi kommer gå igenom engelska i stort. Vilket känns lite kul, haha.

Det är egentligen en föräldra grupp (bara mammor där), så jag är yngst med minst 10 år från de andra. Men det gick bra :) Kul var det också! Även om det var en mamma som frågade om jag var Lewis mamma ^o) öh, nej. Läraren (Margaret) verkar gilla mig iaf, fast det kanske kan bero på att hon kanske också tror att jag är en ung mamma? Äsch jag vet inte. Får förklara lite fint för alla nästa gång att jag är au pair...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0