one, two, three

Har sovit halva dagen känns det som, vilket iof har varit ganska skönt.
Och av någon anledning har jag typ hunnit göra sjukt mycket saker i huset idag ändå, vilket gör att jag bara har strykning imorgon! Sweet.

Imrogon kommer nya svenskan in till grannen. Så får hoppas hon kommer trivas ;) höhö.

Lucy har sagt att hon ska ta mig till ett köpcentrum på söndag, ett jag inte varit till förut vill säga. Det ska bli intressant! Det var ju ett tag sedan jag shoppade...


Miss you guys!

Lär åka ner och hälsa på Matilda snart. Nästa helg kanske?
Tove, Malin och Carro lär jag ju träffa på när jag är hemma i Febuari iaf.
På tal om annat, helt sjukt att den här bilden är tagen för bara ett år sedan! Har vi ändrats lite sedan dess? Ja, det tror jag nog.

 


Kommentarer
Postat av: Tove

saknar dig med gumman! ja de hoppas jag att vi gör :D men är du säker på att bilden är tagen för ett år sedan? hade för mig attg jag var brunett vid den tiden :P haha hoppas allt är bra! PUSSSSS<3

2010-01-14 @ 22:14:39
Postat av: m.

saknar dig med! vi far se till att ses snart :) nasta helg kanske??! shopping star pa schemat ;) HOHO. <3

2010-01-15 @ 17:45:51
Postat av: Anonym

Holabollasjolla ! du ska bara veeeeeta vad vi ska ses ! btw så har jag ledig period nu i ind.val :D Så kommer att vara ledig på måndagar :D HIHIHIH!

2010-01-20 @ 13:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0