Shopping-special

Eftersom folk har undrat (däribland jag själv) vad jag har köpt hittills i england så kom jag på den brilljanta idéen att fota alltihop! Så enjoy, my new wardrobe! (and shoe collection)


Bild 1: Pyjamas + mys tofflor Bild 2: Tröja + 3 t-shirtar Bild 3: Dragkedjströja + 3 par leggins Bild 4: Stickad långkofta, myströja och skjortkläning Bild 5: 6 par klänningar Bild 6: Två jackor + Linne och mössa



Bättre bild på klänningarna


And my lovely shoes! <3
Ska bli intressant att se hur många jag kommer komma hem med ^^

Jag menar...11 inhandlade par på fem månader är ju inte dåligt.


Kommentarer
Postat av: m.

MUMS!

2010-01-12 @ 17:46:56
Postat av: tove o.

underbaaara skor stina! fab. hur har du det? går det bra med allt?:) var länge sen nu! ta hand om dig! pusss

2010-01-15 @ 23:45:49
URL: http://toveollas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0