Sleepless

Seriöst...har sovit ungefär max 5 timmar inatt.
Det betyder inte bra för mig.
Så nu sitter jag här med huvudvärk och ungar som skriker mer än vanligt (eller så känns det bara så just nu?).

Måste fasen gå och lägga mig tidigt ikväll, annars kommer jag ju avlida!
Gick upp kvart över 6 imorse och var pigg, fast ändå jätte trött i kroppen.
Tänkte att jag ska sova lite till iaf. Det dröjde TRE timmar innan jag somnade, och då bara för en halvtimme.

Usch. Tur att ungarna börjar skolan imorgon. Mindre tur att jag ska ha dubbelt så många barn på eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: michaela (:

Vad jobbar du med? :) jag skall nog in till stan, eller jag måste rättare sagt :)

2010-01-04 @ 12:14:55
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0