Stuck on you

Ännu en helg i London är över. Ännu en helg i England har gått. Veckorna går så otroligt fort! Kommer snart hem besök. Kommer hem permanent om ett halvår. Det är galet!

Igår så gick jag och Elin upp tiiiidigt tiiidigt för att hinna med bussen till Peterborough. Handlade på oss frukost på Tesco's och mös sedan helva bussresan ner till London. Det spelades musik, filmades osv. Framme i London var det bara att ta sig från Victoria till Oxford circus för att träffa Allardskan. Självklart var bussen för första gången någonsin för tidig! Så vi fick lov att vänta...

Blev sedan en tur upp och ned för Oxford street med besök på HMV, Primark, H&M och New Look. Och så starbuck's förstås. Handlade på mig en kavaj, hatt, spetsleggings och ett par brillor. Vi träffade Martina en sväng och sedan Becca som sedan behövde dra till jobbet.

Kvällen/natten tillbringades borta i Newington Green där Martina och Becca har lägenhet. Vi drog till Beccas jobb i Chinatown och satt där och åt mat, drack lite öl (jag och martina iaf) och dansade. Drog sedan vidare utan att bestämma vart. Vilket slutade med att vi (jag, matilda och Elin) sprang genom Chinatown/Soho till Leicester Square och sedan till Picadilly och sedan tillbaka (stannade två gånger på burger king) innan vi tog oss upp på Tottenham Court Road bort till Holborn där vi fick lov att vända för att Bussen helt enkelt inte gick som den ska på grund av ombyggnationer. Vi fick helt enkelt ta en annan buss och sedan byta till en annan innan vi äntligen kom fram. Runt 4 tiden så slumrade man till innan man sedan blev väckt igen gång på gång.

Men det var värt det ;) Grymt kul helg! Kan lova att jag är slut idag dock.

Bilder får komma sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0