That's the way

Sjukt dålig uppdatering idag (inte blivit av alls), men jag har helt enkelt itne varit på humör för att skriva något. Men har iaf börjat fundera på att göra lite videobloggar, trevlig som jag är att titta och höra på ^^ hrm. Haha.

Sitter här med muskelryckningar i armen och väntar på att Elin ska komma över så vi kan kika lite på film. Ska få henne att kika på Jenneifer's Body (ja, jag har sett den innan men ändå).

Jag hoppas på att helgen blir grymt bra! London blir det i vilket fall som helst, vilket har varit saknat! Samma sak med Matilda. blir trevligt att se dig igen tjejen!

Har börjat göra upp planer med Tove inför när jag kommer hem igen vilket uppskattas mycket väl! Kanske hinner jag med någon Tax-free innan jag åker hem? Undrar om dom har öppet 6 på morgonen... vi får se. Pepp är jag i vilket fall som helst!

Kommentarer
Postat av: m.

ses till helgen! <3

2010-01-19 @ 18:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0