What the?

Vad händer här på blogg.se egentligen?
Ser ju skit konstigt ut när man loggar in, och inget funkar som det ska :S
Aja, hoppas det löser sig snart.

Idag har jag fasen gjort mycket måste jag säga. Stressade som tusan.
Fick lov att gå upp kvart över 6, vilket kändes otroligt drygt. Sov dåligt i natt och kunde inte somna om efter att man vaknat en gång liksom. Skit drygt. Men ungarna var gaaaanska okej idag iaf. Förutom att jag fick lov att göra ungarnas lunch imorse eftersom att John glömt det....och...

...tills Jack fick något jävla utbrott vid skolan. Jag hade precis lämnat Lewis när jag hör att någon unge storgråter. Självklart är det Jack. Elin stackarn står och försöker förstå vad som är fel, utan resultat. Jag blir grinig eftersom jag vet att det bara är en liten skitsak han ginar för. Så jag fixar det snabbt och skickar in honom till skolan.

Sedan gick jag hem och försökte sova lite till. Gick faktiskt bra..i en timme. Då blev man väckt av fönsterputsaren. Så det var bara att gå upp och slänga sig i duschen och börja damma lite i huset. Proppade tvättmaskinen full, satte igång diskmaskinen osv. Sedan var det dags för familje grejset idag igen. Alltså "kursen" jag går där man får lära sig om hur man ska lära ut till barn ungefär. Idag fick vi lov att göra stavningstest. Det gick faktiskt bra för min del! Bättre än för många andra haha, som faktiskt har engelska som modersmål! Helt galet.

Jag hade även tur med att Lewis skulle hem till en kompis idag, så jag gick själv hem med Jack. Som för en gångs skull har varit väldigt lugn och fin. Vilket gjorde att jag kunde få en massa andra saker ur vägen också (Y)

Ursäkta för ett långt och tråkigt inlägg, men ibland så är dt mycket som hänt på en dag ;) Och jag skriver ju ändå om livet som au pair. Och så här är vissa dagar helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0