you are...

Nu har äntligen Elin hittat hit!
Var otroligt kul att äntligen få träffa henne :)
Och precis som hon sa, så känns det som vi känt varandra sedan länge.
Konstigt hur det kan klicka så ibland!

Dagen har varit ovanligt skön ändå, trots fyra ungar under eftermiddagen.
Kvällen varvades ner med Celebrity Big Brother som har utröstning idag, vilket jag ska kika in lite senare.
Ska bli spännande och se vilka som åker ut. Hoppas på Katia så Jonas (Basshunter) slipper skämma ut sig så jälva mycket. Jag skäms ÅT honom.

Imorgon ska jag sova så länge jag kan, och så ska jag hoppas på bra väder. Då kanske man kan ta med Elin på en promenad och visa henne Crowland! Jag tycker det låter som en finfin idé.

London nästa helg? Vi får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0