If we try a little bit more

Orkar egentligen inte med bloggen alls för tillfället.
Men det känns som att jag ändå måste klämma ur ett par meningar.

Är verkligen inne på sista vevan nu. Åker hem till Sverige på söndag.
Jag vet faktiskt inte alls vad jag känner över det hela. Jag är glad, såklart.
Och just idag känns det bara så galet skönt att det snart är slut. Men det kan också bero på att ungarna har en av sina cp dagar idag. Jag lovar att när jag varit hemma i ungefär en vecka så kommer jag att längta tillbaka. Men jag vet åtminsone att jag kommer igen, om än bara på besök.

Har många planer på G för framtiden också.
Hoppas allt blir någorlunda som man vill. Körkort är prio ett. Sen är det bara rock'n'roll som gäller!

Nu ska jag fortsätta strykningen samtidigt som barnen lite smått försöker döda varandra ute i hallen. Åh, ljuvliga torsdag!


Kommentarer
Postat av: m at ild da

hoppas du får en trevlig kväll :)

2010-08-03 @ 16:57:29
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0