Pokerface

Idag är en sån dag där jag känner mig sjukt jävla glad.
Det beror nog på endorfinerna som man får efter att ha tränat (i detta fall städat järnet).
Imorse däremot var jag en sur och trött bitterfitta. Men det gick bra ändå.

Iaf, har städat, sorterat, organiserat och rensat pojkarnas lekrum idag. Det tog ca 3-4 timmar.
Fy fasen i hel*ete vilken röra. Men efter att ha gått igenom alla (!) 12 lådor samt 4 hyllor + garderob så är det som ett helt nytt rum. Eller ja, ett något renare och mindre överfullt rum iaf. Jag och Lucy är nöjda, så jag måste ju ha gjort ett bra jobb. Haha.

Nu till något helt annat (ja, jag vet att det blir feting långt inlägg. Men sånt är livet när jag inte uppdaterat på tre dagar, ni får ge er till tåls helt enkelt). I helgen så åkte jag och Lisa ner till London för att gå på London Zoo. Vi båda blev som barn (okej, mindre barn än vi är) igen och var helt till oss över alla djur vi hittade på. Jag var nog mest fachinerad av fjärilshuset, trots att jag är löjligt rädd för de flaxande små j*vlarna.



Men ändå. Vi traskade runt i ca 3-4 timmar tills fötterna började värka och skava. Sedan tog vi oss ner till Piccadilly där Lisa skulle fixa löshår. Där såg jag den största samling gay-människor jag någonsin sett (jag har inte varit på någon pride festival än nämligen)!! Detta förstod vi dock inte förrän vi började se alla regnbågsflaggor och skyltar överallt. Haha. Det sjuka är...att jag såg fler snygga killar på den där platsen än jag sett sammanlagt under ett år i England, och då var självklart 99.5% av dessa bögar. Skit.

Sen så shoppade vi på New Look och sen dog våra fötter så vi åkte hem. Ah. Det var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0