straight through my heart

Jag känner mig som världens tröttaste människa (om det stämmer i verkligenheten kan jag tyvärr inte uttala mig om). Vad det nu kan bero på vette tusan.

Pratade med pappa nyss, och tydligen finns det chans att vi åker till Tjörn (västkusten för den oallmänbildade) precis när jag kommer hem i augusti. Det skulle iof vara väldigt trevligt eftersom jag bokstavligt talat inte varit där på år och dar. Samtidigt så börjar även Classic Car Week i Rättvik, vilket jag inte heller vill missa. Egentligen. Lär prata med Tove om det hela känner jag. Annars får jag väl vara halva veckan på västkusten och andra halvan i Rättvik eller något. Det löser sig.

Sedan ett par veckor efter det är det tänkt att jag och Linda ska åka till Korsika, närmare bestämt den 4 september. Innan dess ska jag också ha hunnit besöka henne nere i Linkan ett par dagar. Jag lovar att det är något där emellan som jag glömt också. Resan lär bara bokas så är det klart.

Och har nu bara fem helger kvar i England. Det är läskigt. Speciellt när jag och Lisa gör upp planer för alla helgerna. Nu till helgen blir det London Zoo iaf. Det ser jag fram emot. Sedan får vi se vad för annat skoj vi hittar på...

Nej, nu lär jag göra något nyttigt. Som att äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0