And through it all

Vet inte senast jag var såhär trött. Det är helt galet! Har varit på väg att somna så fort jag satt mig ner nu sedan klockan 2. Sjukt. Kom precis på att jag inte ätit något sedan halv 10...och att jag bara druckit en latte när vi hade hand om Jack's kalas. Antagligen det som gör att energin sjunker som Titanic?

Sitter nu och väntar på att kina-maten ska komma. Undrar hur lång tid det kan ta? Börjar ju bli seriöst hungrig (oooh, så konstigt) så att magen snart börjar knorra. Nog så pratar min mage jämt och ständigt ändå, så man kan ju inte så noga veta. Men what the hell, nu kör vi!


Jag måste ju säga att jag gillar klimatet här mer än hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0