Cruise collection

Jag bor nog hos världens bästa au pair familj!

Vi käkade min favorit rätt här (take away curry) och sedan fick jag en påskpresent av Lucy!
Hon ville ge mig något användbart istället för ett påskägg som man bara äter upp, så jag fick en liten reseplattång! :D

Den är väldigt tjusig, ljusblå med blommor på! Haha. Så den blir det att packa med sig till Irland ;)


Jag vet att min näsa ser röd ut (det är den inte) och att jag har ett sår på hakan (jag är lite klantig, jag vet) så ni behöver inte påpeka saken.

 

Kom även på att jag inte nämnt att jag även börjat twittra. Endast på engleska än så länge dock. Men ändå...om ni har lust att kika så klicka här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0