Hero of war

Jag vet att min uppdatering har varit sämst ett tag nu, men ändå verkar folk fortsätta läsa! Tack till er.

Jag har äntligen fått tillbaka min lilla netbook! Tyvärr fick dom lov att formatera om den så jag har inga av mina gamla bilder eller min musik kvar :( vilket var lite synd. Men kan åtminstonde lägga in dem igen när jag kommer hem. Utöver det så funkar datorn finfint igen om inte bättre än förut. Det gillas!

Menmen, i helgen så blev det utgång i Peterborough på Edwards med Elin. Det var redigt skoj med en massa alkohol! Jag menar, shotarna kostar ju ingenting här! Hittade även en sisådär 13£ på golvet, vilket gjorde min kväll. Även om jag nu känner mig fattig som en kyrkråtta i alla fall.

Om ett par veckor så blir det Dublin så att det gäller att hålla hårt i slantarna tills dess. Men jag påskotade mig ändå lite lite shopping igår. Det vill säga billiga saker såsom ett halsband och deo, samt kort som ska skickas... Fick även välja vad jag ville på bodyshop för Lucy eftersom hon lämnade tillbaka ett par asiktskrämer. Så jag fick välja lite saker för 18£ :) det var mycket uppskattat kan jag lova!

SKa försöka ha lite bättre och roligare uppdatering från och med nu. Ska börja jobba på en ny design också! Ni får ha det så bra så länge.


Jag och Elin ute på fototur idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0