Beauty and the beast

Har stått och tittat på Skönheten och djuret samtidigt som jag stod och stök.
Det går liksom lite fortare om man har något att titta på. Meen, det var viss skillnad från att se den på engelska mot att se den på svenska måste jag säga. Hon som hade rösten till Belle hade ju ingen inlevelse alls och lät mest som dom lånat in en av rösterna från sailor moon eller ngt. Nej, inte bra. Och inte fasen var det många som kunde sjunga heller (nog för att det inte är jätte vackert på svenska heller, men ändå).

Annars var filmen lika mysig som vanligt. Kommer ihåg att jag tyckte hela början var läskig när jag var liten, haha. Men några funderingar under filmen var tex som när de precis varit ute och sedan ska äta. Varför äter dom gröt....i slottet? Har dom inte råd med annat? Och varför försöker dom DRICKA den? hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0