Linda Linda

"Du får sitta på min lila kudde om du vill, så länge du inte fiser på den"
Helt normalt att säga första gången någon kommer över för att se film.

Linda, jag saknar dig!

Har sagt det förut och säger det igen: Ska bli så jävla kul att komma hem!
Har redan smitt planer om vad man ska hitta på. Funderar skarpt på om man ska ta ett dopp i sjön, även om vissa personer säger att man är galen om man gör det ;) För vad spelar det för roll? Att jag är galen visste jag redan.

Matilda, Tove, Malin mfl. ska bli så sjukt kul att träffa er alla igen. Det var som sagt ett tag sen sist.

du får mig att le...




Kommentarer
Postat av: Tove

Saknar dig med! När kommer du hem? vilken tid? <3

2010-05-13 @ 21:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0