Those could be the best memories

Har gått igenom garderoben på jakt efter något att ha på mig imorgon och bestämde mig för en klänning jag köpte i Cambridge för hundra år sedan. Senast jag bar den var på julafton tror jag, haha så det kan vara på tiden att använda den igen!

Halsen är fortfarande kass och nu har det satt sig i näsan också, så förkylning är vad jag får dras med för tillfället. Ingen huvudvärk idag iaf, så får vara glad för det. Har varit otroligt slö idag också. Inte gjort många knop om man säger så. Men det kanske beror på att Jack väckte mig vid tjugo i åtta i morse och ville att jag skulle hjälpa honom med hans DS spel ^^ Herre gud. Så som han bankade på dörren så trodde jag det hade hänt något allvarligt haha.

Aja, hoppas alla får en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0