You're the one I have decided

Ligger halvdöd i sängen. Det har inte blivit bättre under dagen trots att jag tyckt i mig paracetamol osv. Menmen, just my luck. Får se om det blir bättre eller sämre nu i helgen. Ska nämligen med på dop på söndag...om jag är frisk vill säga. Hade varit kul att se det. Jag menar, hur ofta får man chansen att se ett engelskt dop?

Annars så har det varit en bra dag idag. John har varit hemma, vilket betydde att jag inte behövde ta hand om pojkarna imorse och nu på eftermiddagen. SÅ skönt. Att ta hand om dem med huvudvärk är ingen dans på rosor så jag är glad för det kan jag lova.

Funderar skarpt om man borde gå förbi apoteket och fråga om dom har något bra för ond hals? Jag brukar ju ha sånna jävla problem med det. Hittade iaf några bortglömda Muccoagin här om dagen (smärtstillande halstabletter) så dom har jag om det krisar iaf...men hade vart bra att gå så man kan gå och köpa lite choklad också. Hade setat fint såhär på en fredag.

Känner äntligen att jag kan släppa taget om allt....känslan är otrolig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0